Om oss på SHSF

OBS! Jag vet att Shettis stavas med H, men jag bara råkade glömma det... Rosenrasande. Haha
piZap.com free online photo editor, fun photo effects


mozzy

mozzy är kontaktperson på SHSF och även reklam ansvarig.

Jag sköter hemsidan och ser till att allt funkar, för vem ska annar göra det? Haha. Jag gör reklam och försöker uppdatera sidan varje dag, men det är ganska mycket arbete. Och ganka mycket smygande undan pappa.  ;) Såklart. Haha, nej'rå. Jag vill passa på att säga att vi söker en sekreterare till SHSF ganska akut. Hör av dig till mig om du är itresserad! Har du några synpunkter eller frågor kan du ta det med mig. Jag har en epost adress till våran lilla grupp. Den är [email protected]. Ta't lungt ta en Toy.

Sophie481

Sophie481 är ansvarig för ekonomin och försäljningen.

Sophie481är en toppen avlare som alltid är positiv! Jag har faktiskt inte träffat en så trevlig person på howrse på länge! Sophie481 är ansvarig för att se till så att jag inte kastar vår ekonomi i skogen helt och hållet, Och nog fungerar det, haha. Det betyder att hon säget tex, SLUTA SÄLJA VÅRA SHETTISAR! Sophie köpte ett sto av mig och började genast att avla. Hon tog kontakt med mig och  jag var genast säker på att vi skulle bli ett bra avels team.  Hej svej leverpastej!

Välkommen nya avelspartner: Torped

Heeeej! Jag har nöjet att presentera våran nya avelspartner Torped! Torped avlar även uppåtavels shettis ( renrasigt ) men blev inspererad av mozzy. Nu väntar vi tålmodigt på att hon ska få tillgång till direck försälningarna. :D
Layout designed by mozzy. You might find one to a Howresgraphics.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Stella

Hallå! Hur gör man för att bli avelspartner?

2012-04-13 @ 23:48:32
Postat av: mozzy

Jag svarar tyvärr inte på frågor, fråga en Moderator på Howrse. De kan hjälpa d.ig

2012-04-13 @ 23:50:08
Postat av: mozzy

eller, jo jag svarar på frågor, men dem ska vara relaterade till våran blogg eller våran avel, eller helt enkelt SHSF. Tack för att du besöker vår sida Stella!

2012-04-13 @ 23:51:38
Postat av: Stella

Okej, men jag vill gärna bli avelspartner, men jag vill inte bli publicerad på sidan. fast jag kan inte vara inne 5 gånger i veckan...

2012-04-14 @ 11:55:31
Postat av: mozzy

Våra krav står fast vid avelspartner. Men tack ändå.

Hopas du hittar någon annan att avla med! / mozzy

2012-04-14 @ 19:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0